Do zobaczenia 5-6 kwietnia 2025! ✨❤  

Organizator:

Dlaczego warto?

Podziel się

Targi beautyVISION są doskonałym miejscem na poznanie oczekiwań klientów, uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy, znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów oraz prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.

Na targach kosmetycznych beautyVISION światowe marki prezentują trendy w make-upie, kosmetyce pielęgnacyjnej, stylizacji paznokci, makijażu permanentnym, kosmetologii estetycznej i wielu innych dziedzinach branży beauty. Podczas organizowanych w trakcie wydarzenia konferencji najlepsi specjaliści z kraju i zagranicy przekazują wiedzę, która pozwala profesjonalnym zwiedzającym wprowadzać innowacje do swojego salonu czy gabinetu.

Kto może odwiedzić Twoje stoisko?

  • właściciele i pracownicy salonów kosmetycznych i odnowy biologicznej (m.in. kosmetyczki, stylistki paznokci, stylistki i instruktorzy rzęs i brwi, kosmetolodzy, podolodzy czy lekarze)
  • przedstawiciele hurtowni kosmetycznych
  • przedstawiciele sklepów stacjonarnych i internetowych z kosmetykami i sprzętem dla branży kosmetycznej
  • styliści (m.in. styliści osobiści, mody i ubioru, kreatorzy sesji zdjęciowych, specjaliści od fryzur i wizerunku, wizażyści)
  • kreatorzy wizerunku
  • uczniowie szkół kierunkowych (kosmetycznych, kosmetologicznych)
  • dziennikarze branżowi
  • blogerzy z branży beauty
  • osoby niezwiązane zawodowo z branżą kosmetyczną, ale zainteresowane trendami oraz zakupem produktów.

 Dlaczego warto zostać Wystawcą Targów beautyVISION?

  • profesjonalni zwiedzający z branży kosmetycznej
  • towarzystwo targów fryzjerskich LOOK
  • bezpośrednie spotkania - możliwość podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskanie nowych kontrahentów
  • zaznaczenie obecności swojej firmy na rynku beauty
  • możliwość zaprezentowania swoich nowości produktowych i premier rynkowych branży kosmetycznej
  • pozyskanie informacji o rynku, produktach i aktualnych trendach, dzięki wymianie doświadczeń z innymi firmami oraz merytorycznym branżowym konferencjom współorganizowanym podczas targów beautyVISION z partnerami branżowymi
  • wzrost rozpoznawalności firmy i swoich marek
  • wpływanie na decyzje zakupowe i kreowanie świadomości rynkowej klientów dzięki prezentacji swoich produktów i rozwiązań
  • wzrost świadomości klientów na temat oferowanych produktów
  • rozpoznanie oczekiwań branży kosmetycznej
  • zwiększenie zainteresowania mediów markami własnymi.
Zakres tematyczny BeautyVision Oferta uczestnictwa

Na targach fryzjerskich LOOK inspirujemy nowymi trendami, pokazujemy topowe marki, a także organizujemy konkursy, na które fryzjerzy czekają cały rok! Atrakcje targów LOOK są skierowane przede wszystkim dla profesjonalistów, ale osoby spoza branży również znajdą tu mnóstwo pomysłów na stylizacje włosów i tysiące profesjonalnych produktów.

Kto może odwiedzić Twoje stoisko?

  • właściciele i pracownicy salonów fryzjerskich (m.in. fryzjerki, fryzjerzy, barberzy, managerowie)
  • przedstawiciele hurtowni fryzjerskich
  • przedstawiciele sklepów stacjonarnych i internetowych z kosmetykami i sprzętem dla branży fryzjerskiej
  • styliści (m.in. styliści osobiści, mody i ubioru, kreatorzy sesji zdjęciowych, specjaliści od fryzur i wizerunku, wizażyści)
  • kreatorzy wizerunku
  • uczniowie szkół kierunkowych (fryzjerskich, barberskich)
  • dziennikarze branżowi
  • blogerzy z branży beauty
  • osoby niezwiązane zawodowo z branżą kosmetyczną, ale zainteresowane trendami oraz zakupem produktów.

 Dlaczego warto zostać Wystawcą Targów LOOK?

  • profesjonalni zwiedzający z branży fryzjerskiej
  • towarzystwo targów kosmetycznych beautyVISION
  • bezpośrednie spotkania - możliwość podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskanie nowych kontrahentów
  • zaznaczenie obecności swojej firmy na rynku beauty
  • możliwość zaprezentowania swoich nowości produktowych i premier rynkowych branży fryzjerskiej
  • pozyskanie informacji o rynku, produktach i aktualnych trendach, dzięki wymianie doświadczeń z innymi firmami oraz merytorycznym branżowym konferencjom współorganizowanym podczas targów beautyVISION z partnerami branżowymi
  • wzrost rozpoznawalności firmy i swoich marek
  • wpływanie na decyzje zakupowe i kreowanie świadomości rynkowej klientów dzięki prezentacji swoich produktów i rozwiązań
  • wzrost świadomości klientów na temat oferowanych produktów
  • rozpoznanie oczekiwań branży fryzjerskiej
  • zwiększenie zainteresowania mediów markami własnymi.
Zakres tematyczny Oferta uczestnictwa

Złoty Medal Grupy MTP

Podczas Targów Taropak wręczane są ZŁOTE MEDALE GRUPY MTP - jest to nagroda za wyróżniające się na rynku produkty nowatorskich firm. Aby wziąć udział w plebiscycie należy zgłosić do konkursu swoje produkty lub usługi, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym czy użytkowym mogą być wzorem dla innych.

Acanthus Aureus

Ponadto Grupa MTP przyznaje także nagrody ACANTHUS AUREUS, które mają na celu nagradzanie najlepszych stoisk pod kątem rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy, wystawiającej swoją ofertę na Targach.

Dowiedz się więcej!

Skontaktuj się z nami!

Monika Hojan
Monika Hojan
Aleksandra Szczepaniak
Aleksandra Szczepaniak
Anna Marciniak
Anna Marciniak