PRELEGENCI beautyVISION / LOOK
mgr Magdalena Mróz
mgr Magdalena Mróz
BIO: pielęgniarka, specjalista ds. leczenia ran, podolog oraz edukator w cukrzycy. Ukończone studia pielęgniarskie na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka licznych artykułów oraz prac dyplomowych o tematyce cukrzycy i jej powikłaniu, jakim jest zespół stopy cukrzycowej. Członek Polskiego Towarzystwa Leczenia Ran i Stowarzyszenia Naukowego Leczenia Ran. Prowadzi liczne szkolenia i wykłady dla diabetyków oraz personelu medycznego. Właścicielka gabinetu eMMed w Rzeszowie, specjalizującego się w leczeniu ran przewlekłych i podologii.
Maria Jarmuszczak
Maria Jarmuszczak
BIO: Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, właścicielka gabinetu podologicznego. Doświadczenie i wiedzę dotyczące ZSC zdobywała w poradni stopy cukrzycowej przy Katedrze Kliniki Diabetologii i Chorób Wewnętrznych w Poznaniu. Stosuje holistyczne podejście do pacjenta, współpracuje z poradnią stopy cukrzycowej i Kliniką Angiodiabetica w Poznaniu.
mgr Jadwiga Kalicińska
mgr Jadwiga Kalicińska
BIO: Specjalista d/s Podologii Farmona Professional, asystent w Zakładzie Dermatologii Doświadczalnej i Kosmetologii, Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, kosmetolog z wieloletnim doświadczenie zawodowym.
mgr Izabela Skrabińska
mgr Izabela Skrabińska
BIO: Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi o specjalności podologia. Uczestniczka wielu specjalistycznych szkoleń z zakresu podologii w kraju i za granicą. Posiada wieloletnie doświadczenie w praktyce podologicznej. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Podologiczno Podiatrycznego.
mgr Piotr Bielawski
mgr Piotr Bielawski
BIO: Posiada rozległą wiedzę z zakresu wszelkich znanych technik podologicznych i biomechaniki kończyny dolnej. W oparciu o szczytną genezę zawodu podologa i ideę edukacji społeczeństwa, skupia się na szerzeniu problematyki dysfunkcji stóp i podudzi. W listopadzie 2013 r. za osiągnięcia w pracy podologa na rzecz diabetyków, otrzymał srebrną a następnie po latach złotą odznakę od Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, tym samym jest jego Honorowym Członkiem. Nie poprzestaje na laurach, prężnie promuje profilaktykę stóp dzieci i młodzieży. Współpracując społecznie, prowadzi prelekcje dla zainteresowanych słuchaczy z Uniwersytetu Trzeciego Wieku, Stowarzyszeń Amazonek, Diabetyków oraz innych instytucji z województwa podkarpackiego, mazowieckiego.
Z powodzeniem opiekuje się stopami sportowców min. Zespół Delfina i Bartek, Trio ETC. Jako wykładowca, z ogromnym zaangażowaniem przekazuje zdobyte umiejętności, zainteresowanym organizacją kursów i szkoleń z zakresu praktyki podologicznej. Prelegent na kongresach
i sympozjach w Polsce i na Ukrainie poświęconych ww. tematyce. Twórca i pomysłodawca linii preparatów podologicznych. Autor artykułów w czasopismach branżowych i lokalnej prasie. Od 2012 r. do dnia dzisiejszego kontynuuje zdobyte doświadczenie zawodowe we własnych Firmach.
mgr Martyna Dżumaga
mgr Martyna Dżumaga
BIO: Absolwentka kosmetologii na Uniwersytecie Medycznym im. K.Marcinkowskiego w Poznaniu. W 2007 r. uzyskała tytuł magistra pisząc pracę badawczą na temat: „Ocena skuteczności korekcji paznokcia wrastającego za pomocą klamry drutowej”. W roku 2012 skończyła studia podyplomowe z podologii na Wyższej Szkole Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie. Współpracuje jako wykładowca w zakresie prowadzenia szkoleń podologicznych ze szkołami i firmami z branży kosmetologicznej. W latach 2012-2015 prowadziła samodzielną praktykę podologiczną w Gaja Poradnie Lekarskie w Poznaniu, gdzie opiekowała się pacjentami z zespołem stopy cukrzycowej. W 2014 roku uzyskała tytuł technika sterylizacji medycznej, co dało wiedzę z zakresu przeprowadzania sterylizacji medycznej i bezpieczeństwa zabiegów medycznych. Od roku 2004 praktykuje zabiegi w obrębie stóp, a od czerwca 2021 r. prowadzi własny gabinet podologiczny w Puszczykowie.
mgr Aldona Słowik
mgr Aldona Słowik
BIO: Od kilkudziesięciu lat zajmuje się tworzeniem i doborem indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego. Współpracuje z wiodącymi producentami zaopatrzenia ortopedycznego z Niemiec i Szwajcarii.
mgr Sara Nowicka
mgr Sara Nowicka
BIO: Doświadczenie związane z zagadnieniami dotyczącymi ZSC zdobyła w poradni stopy cukrzycowej przy Katedrze i Klinice Diabetologii i Chorób Wewnętrznych w Poznaniu, wykładowca i instruktor w pracowni pedologicznej w WSEiT w Poznaniu. Autorka licznych publikacji o patologii stóp i zaopatrzeniu ortopedycznym. Redaktor naczelna czasopisma PODOLOGIA - kwartalnik dla specjalistów. Na co dzień prowadzi gabinety podologiczne.
dr n. med. Adam Węgrzynowski
dr n. med. Adam Węgrzynowski
BIO: Specjalizuje się w diagnostyce i leczeniu chorych na cukrzycę z zaburzeniami ukrwienia kończyn. Zajmuje się również takimi chorobami żył, jak żylaki kończyn dolnych czy zakrzepica żył głębokich kończyn dolnych. Absolwent poznańskiej Akademii Medycznej. Od 2000 r. związany z Kliniką Chorób Wewnętrznych i Diabetologii w Poznaniu, gdzie obronił doktorat z kardiodiabetologii i uzyskał tytuł specjalisty chorób wewnętrznych.
Marta Burchard
Marta Burchard
Opis prelekcji: Pracujesz w branży beauty chcesz reklamować usługi w mediach społecznościowych, ale ogranicza Cię budżet? Opowiem jak stworzyć kampanię Twojego biznesu przez Facebook Ads i na Instagramie za mniej niż 200zł. Brzmi znajomo? Powiemy sobie jak powinna wyglądać wasza pielęgnacja (nie)azjatycka, ale social media ads, aby reklamy dowoziły najlepszych wyników, a każda złotówka po prostu się zwracała. Tu między innymi: jak dostosować cel do działań - współpraca z influencerami, budowanie lojalności klientów, zbieranie kontaktów i na co zwrócić szczególną uwagę, aby się nie pogubić. Wskaże też typowe grzechy o których nie wiesz, a musisz się wystrzegać, aby nie obniżyć efektywność kampanii.
Aleksandra Dworska
Aleksandra Dworska
Absolwentka czterech kierunków studiów, m.in. doradztwa i coachingu oraz PR-u. Specjalizuje się w budowaniu PRu, marketingu oraz tworzeniu niestandardowej obsługi klienta w salonach. Kilkuletnie doświadczenie w branży beauty na stanowiskach zarządzających pozwala jej kreować innowacyjne rozwiązania, znajduje czynniki wyróżniające wpływające na efekty WOW! Obniża koszty, łączy zasoby. Uczy jak przy niezależnym budżecie, małych umiejętnościach i dużym ZAANGAŻOWANIU sprawić by goście do nas wracali i bezinteresownie polecali nas dalej.
Opis prelekcji: Instagram wizytówką Twojej firmy. 10 najczęstszych błędów, które powodują utratę potencjalnych klientów. Zastanawiasz się, jak: Prowadzić efektywnie swój profil na Instagramie? Ustawić poprawne bio? Budować skutecznie zaangażowanie poprzez dodawane posty i story? Tworzyć sprzedające relacje wyróżnione? Maksymalnie wykorzystywać zasięg organiczny? Pokazywać swoje wszystkie atuty w salonie przez sieć? Tworzyć przestrzenie i elementy instagramowe? A co najważniejsze, jakich błędów nie popełniać prowadząc Instagram salonu? Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas wystąpienia Aleksandry Dworskiej, www.beautyboss.pl
Dagmara Pakulska
Dagmara Pakulska
W 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się newsami ze świata marketingu i mediów społecznościowych.
Opis prelekcji: Tworzenie postów w social mediach to wbrew pozorom nie lada sztuka. Łatwo o przesadę, monotonię lub znudzenie użytkowników na tyle, że decydują się zrezygnować z obserwowania Twojego profilu. Jak do tego nie dopuścić? Jak tworzyć treści "klikalne", angażujące i wpływające na sprzedaż Twoich produktów lub usług? Usiądź wygodnie w fotelu, weź sobą notatnik i obejrzyj moje wystąpienie na tej konferencji!
Grzegorz Borowiecki
Grzegorz Borowiecki
Opis prelekcji: Jak zostać mistrzem marketingu? Przegląd bezpłatnych narzędzi, które pozwolą Ci sprawnie poruszać się w sieci i zaoszczędzić cenny czas. Krajobraz narzędzi wspierających działania marketingowe to dzisiaj tysiące różnych aplikacji. Jak poruszać się po tej dziwnej krainie? Jakie narzędzia pozwolą Ci szybko tworzyć estetyczne grafiki, zaplanować posty na cały tydzień i co najważniejsze są bezpłatne? Jakie narzędzia realnie wesprą Cię w umiejętnej optymalizacji czasu poświęconego na działania marketingowe? Podczas prezentacji poznasz narzędzia nowoczesnego przedstawiciela branży beauty zaczynając od podstawowych na zaawansowanych kończąc.
Maciej Maniewski
Maciej Maniewski
Właściciel salonów w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce, założyciel Akademii Maniewski oraz dystrybutor profesjonalnych marek fryzjerskich FARMAGAN i DAVROE.
Mistrz sztuki fryzjerskiej, ekspert od metamorfoz współpracujący od lat z branżą fashion i prowadzący popularne programy na antenie TVN Style oraz w serwisie YouTube.
Opis prelekcji: Ile w marce MANIEWSKI jest Macieja Maniewskiego, czyli personal branding w czasach pandemii. Wystąpienie obejmuje analizę strategii komunikacji marki Maniewski i Macieja Maniewskiego w czasie pandemii. Dowiesz się jak skutecznie budować i zabezpieczać markę własną, w jaki sposób może Ci w tym pomóc Internet oraz co dzięki temu możesz zyskać. Przeanalizujemy jakie szanse otwiera przed branżą chwilowe zamrożenie rynku i jakie wnioski powinniśmy wyciągnąć z pandemii na przyszłość.
Patrycja Górecka-Butora
Patrycja Górecka-Butora
Opis prelekcji: Jak zaoszczędzić co najmniej godzinę dziennie? Z pomocą systemu do zarządzania salonem i plannera online. W Versum koordynuje projekt webinarów edukacyjnych i odpowiada za marketing internetowy oraz komunikację w social media. Marzyła o napisaniu książki przed 30-tką i zrealizowała ten cel tytułem "Influencer marketing od A do Z". Szkoli studentów AGH, WSEI i UEK, a także występuje na scenach konferencji marketingowych. Miłośniczka planszówek, białej czekolady i egzotycznych podróży na własną rękę. Swoje wspomnienia m.in. z Polinezji Francuskiej, Nowej Zelandii, Sri Lanki i Kuby kolekcjonuje na instagramowym profilu Butorki w podróży.
Karolina Orzechowska
Karolina Orzechowska
Na swoim koncie ma również szkolenia z fotografii artystycznej dla teamu „Made to Create” Schwarzkopf Professional . We wrześniu 2020 wystawiała sesje Fish and chips w galerii sztuki 84b w Gdańsku.
Opis prelekcji: Jakie zdjęcia wrzucać na social media pracując w branży beauty? Twoje konto na portalach społecznościowych mówi obrazem i przez obraz jest oceniany. Jakie więc zdjęcia publikować w social mediach by budziły zainteresowanie Twoimi usługami? Jakie elementy są konieczne do wykonania dobrego zdjęcia, którym będziesz mogła/mógł pochwalić się w sieci? Jak ustawiać światło, jaki wybrać sprzęt i z jakich narzędzi korzystać by zdjęcie samo zapraszało do Twojego salonu? Dlaczego ważne jest aby na zdjęciach pokazać także SIEBIE? O tym wszystkim opowie Ci podczas swojego wykładu już 7 marca podczas pierwszej edycji bezpłatnej konferencji internetowej Beauty Marketing Conference. Karolina Orzechowska zdradzi Ci także kilka trików ze swoich sesji , które sprawią, że Twoje zdjęcia będą wyglądać jak z profesjonalnego studia fotografii.
Daniel Bossy
Daniel Bossy
Przechodząc przez różne etapy rozwoju, zarówno własnego i własnych biznesów, dziś wie, że zdobyte doświadczenie pozwoliło na zdobycie aktualnej pozycji wśród specjalistów marketingu internetowego. Od wielu lat prowadzi kampanie dla Firm w całej Polsce i nie tylko. Wdraża systemy email marketingu, platformy VOD, sklepy internetowe, oraz prowadzi kompleksowy marketing wielu znanych osób, autorów książek, mówców.
Kim (czym) nie jest? Nie jest i nie prowadzi agencji reklamowej, której celem jest tylko i wyłącznie stworzenie reklam i ich ewentualna optymalizacja. Jego celem jest wygenerowanie sprzedaży dla Klienta, zysku w postaci nowych Klientów, oraz powiększenia bazy mailingowej.
Opis prelekcji: Chatbot- sztuczna inteligencja w Twoim salonie. Zbuduj swojego bota i ciesz się profesjonalną obsługą klienta 24/7. Podczas prezentacji dowiesz się jak zwiększać zasięgi docierając do nowych klientów i jak ich angażować za pomocą chatbotow. Poznasz także strategie pozyskiwania kontaktów i generowania sprzedaży w 24 godziny.