Zobacz co działo się podczas LOOK i beautyVISION 2025!
Tysiące profesjonalistów, setki marek, emocjonujące pokazy i ogromna dawka inspiracji oraz wiedzy – tegoroczna edycja targów LOOK i beautyVISION, która odbyła się 5–6 kwietnia 2025 roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich, ponownie potwierdziła pozycję tego wydarzenia. Dzięki zaangażowaniu organizatorów, wystawców, partnerów, prelegentów i gości specjalnych, wydarzenie stało się przestrzenią prezentacji trendów, inspiracji, wymiany wiedzy oraz integracji środowiska profesjonalistów.
Zobacz jak wyglądały Targi LOOK i beautyVISION w 2025 roku!
Wyjątkowa edycja w sercu Poznania
Targi LOOK i beautyVISION organizowane przez Grupę MTP, od dawna stanowią kluczowe wydarzenie w branży beauty w Polsce, a tegoroczna edycja była jedną z najbardziej dynamicznych i różnorodnych na przestrzeni ostatnich lat. Organizatorzy i wystawcy stanęli na wysokości zadania, przygotowując program pełen atrakcji, inspirujących wykładów i pokazów z najwyższej klasy ekspertami na czele. W pawilonach 3 i 3A nie zabrakło również miejsca dla emocjonujących mistrzostw i konkursów. Jednak przede wszystkim spotkanie na targach było niepowtarzalną okazją do nawiązania cennych kontaktów, wymiany doświadczeń, a także prezentacji nowości i premier.
Oferta wystawców obejmowała szeroki wachlarz premier i innowacji: od profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów i brody, przez nowoczesne urządzenia fryzjerskie, aż po kompleksowe wyposażenie salonów. Segment kosmetologiczny natomiast, reprezentowany był przez wysokiej jakości preparaty i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Nie zabrakło również bogatej oferty kosmetyków do makijażu – zarówno do użytku profesjonalnego, jak i detalicznego. Uzupełnieniem ekspozycji były innowacyjne produkty i akcesoria dedykowane stylizacji i pielęgnacji paznokci, które przyciągały uwagę zarówno doświadczonych stylistek, jak i właścicieli salonów manicure.
Serce targów – 4 sceny
Tegoroczna edycja wydarzenia zaskoczyła zarówno rozmiarem, jak i różnorodnością programu. Przez wszystkie dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w strzyżeniu, makijażu czy pielęgnacji twarzy i ciała, poznać nowości produktowe, zaobserwować fachowców przy pracy oraz kibicować najlepszym podczas profesjonalnych mistrzostw i konkursów. W centrum uwagi znalazły się liczne strefy pokazowe i eksperckie.
Scena Głównastanowiła centrum widowiskowych prezentacji, gdzie uznani styliści fryzur i wizażyści z kraju i zagranicy prezentowali swoje autorskie techniki, nowatorskie rozwiązania oraz najświeższe trendy sezonu. To właśnie tu uczestnicy mogli poznać tajniki pracy mistrzów oraz obserwować ich warsztat w bezpośrednim kontakcie.
Nieodłączną częścią targów była również Scena Barberska – przestrzeń dedykowana męskiej sztuce stylizacji, w której barberzy o światowej renomie zademonstrowali kunszt rzemiosła. Kulminacyjnym punktem tej sceny był mistrzowski warsztat poprowadzony przez Jotha Daviesa – ikony branży fryzjerskiej, globalnie cenionego edukatora marek Wahl i Mizutani oraz właściciela renomowanego salonu i akademii fryzjerskiej Savills.
Speakers’ Corner, będący jedną z kluczowych scen edukacyjnych, po raz kolejny udowodnił, że rozwój kompetencji zawodowych stanowi istotny filar targów. Podczas prelekcji, paneli dyskusyjnych i prezentacji, eksperci dzielili się wiedzą w zakresie strategii biznesowych, innowacji technologicznych oraz budowania silnej marki w branży beauty. Dla wielu uczestników była to niepowtarzalna okazja, by pozyskać praktyczne wskazówki, nawiązać wartościowe relacje zawodowe i czerpać inspiracje od liderów rynku.
Nowością tegorocznej edycji była scena „Piękno jest siłą” – wyjątkowa inicjatywa łącząca obszary urody, zdrowia i świadomego podejścia do pielęgnacji. Dzięki współpracy z organizacjami wspierającymi osoby w trakcie leczenia i w rekonwalescencji, scena ta stanowiła przestrzeń edukacyjną dla specjalistów i klientów zainteresowanych holistycznym podejściem do zdrowia i urody.
Program nie pozwalał na chwilę wytchnienia
Program targów wzbogaciły również wydarzenia towarzyszące o charakterze konkursowym i konferencyjnym, które od lat cieszą się dużym zainteresowaniem środowiska zawodowego.
- Mistrzostwa Polski Fryzjersko-Kosmetyczne – MASTER OF BEAUTY przyciągnęły utalentowanych stylistów, fryzjerów i makijażystów, którzy rywalizowali w wymagających konkurencjach, takich jak fryzjerstwo, barbering, przedłużanie włosów, makijaż profesjonalny czy stylizacja brwi.
- Szczególne emocje towarzyszyły Konkursowi Sztuki Fryzjerskiej KREATOR, który od lat stanowi przestrzeń dla twórczych eksperymentów z formą, kolorem i techniką.
- Na targach beautyVISION nie mogło także zabraknąć Nails Olympic International – największego w Europie konkursu stylizacji paznokci, który łączy profesjonalistów z całego świata.
- W programie tych targów znalazły się również PREMADE LASH CHAMPIONSHIPS - Mistrzostwa stylizacji rzęs na gotowych kępkach. Zawodniczki mogły zmierzyć się w kilku kategoriach.
- Równolegle w ramach targów beautyVISION 2025, odbywał się Kongres Podologiczny, organizowany przez Wydawnictwo ITERUM oraz Grupę MTP
- Natomiast w ramach wydarzeń edukacyjnych LOOK 2025, odbyła się XXV Ogólnopolska Branżowa Konferencja dla Nauczycieli Zawodów Fryzjerskich, zorganizowana przez Wydawnictwo Suzi we współpracy z Instytutem Fale Loki Koki.
Gala Nagród
Najbardziej innowacyjne produkty oraz rozwiązania zostały nagrodzone w Konkursie o Złoty Medal Grupy MTP 2025 targów beautyVISION. Nagrody zostały wręczone na Scenie Głównej.
Złoty Medal Grupy MTP targów beautyVISION 2025 otrzymali:
- Eva Perfect Make Up– Zestaw wegański do makijażu odmładzającego
- Apis Natural Cosmetics– Linia Pick'N'Mix i premierowa linia Pure Sun Care
- MN-SYSTEM– Mobilne biurko do manicure
- EU– Laser NEOFRAX
- Farmona Professional– Linie AESTHETIC GLOW i PODOLOGIC THERAPY
- H.U. Monika Piórkowska– Program szkoleniowy z ultrasonografii
LOOK i beautyVISION 2025 udowodniły, że branża beauty w Polsce ma ogromny potencjał i nieustannie się rozwija. Organizatorzy już teraz zapraszają na kolejną edycję targów, która odbędzie się 11–12 kwietnia 2026 roku. To będzie kolejna wyjątkowa okazja, by poszerzyć wiedzę, poznać najnowsze trendy i spotkać najważniejszych graczy rynku w jednym miejscu.